Αττική Οδός: Οργή των πολιτών – Τι λέει η εταιρεία
Αττική Οδός: Οργή των πολιτών – Τι λέει η εταιρεία
Αττική Οδός: Το ποτήρι της οργής ξεχείλισε για τους οδηγούς στην Αττική Οδό καθώς μετά από την επική κίνηση καθημερινά ήρθε και ο εγκλωβισμός πολιτών από την κακοκαιρία Ελπίδα!
Συγνώμη από τους οδηγούς και τις οικογένειές τους για την ταλαιπωρία ζητά η Αττική Οδός με ανακοίνωσή της, τονίζοντας πως τώρα προέχει ο απεγκλωβισμός των οδηγών. Στη συνέχεια, λέει, θα αναφερθούμε αναλυτικά στα αίτια των όσων συνέβησαν.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ με αίσθημα ευθύνης ενημερώνει ότι πρωταρχικό και αποκλειστικό μέλημά της την παρούσα στιγμή αποτελεί ο απεγκλωβισμός και η ασφάλεια όλων των οδηγών που έχουν ακινητοποιηθεί στα δύο ρεύματα της Α.Ο. Μόλις ολοκληρωθεί η επιχείρηση απεγκλωβισμού η εταιρεία θα τοποθετηθεί αναλυτικά για τις αποφάσεις και τις συνθήκες που οδήγησαν στα πρωτοφανή αυτά γεγονότα, που η Αττική Οδός κλήθηκε να αντιμετωπίσει για πρώτη φορά στα 20 χρόνια λειτουργίας της.
Η Αττική Οδός εκφράζει τη λύπη της και ζητά συγνώμη από τους οδηγούς και τις οικογένειες τους για την ταλαιπωρία, με τη διαβεβαίωση ότι κάνει κάθε ανθρώπινη προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος με ασφάλεια».
Αττική Οδός: Έξαλλοι οι οδηγοί!
Εκατομμύρια οδηγοί χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ωστόσο τα παράπονα διαρκώς αυξάνονται. Τελευταίο; Αυτό των e-PASS!
Tην κατανόηση των χρηστών της Αττικής Οδού ζητούν οι «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» σε σχέση με το πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί με τις ελλείψεις σε νέους πομποδέκτες e-PASS διευκρινίζοντας, παράλληλα, σε συνέχεια σχετικών δημοσιευμάτων σε ενημερωτικές ιστοσελίδες, τα εξής:
«Η έλλειψη πομποδεκτών έχει παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και προέκυψε από τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μικροεπεξεργαστών (microchips) που αποτελούν βασικό εξοπλισμό των συσκευών πομποδεκτών, με τις προμηθεύτριες εταιρείες να περιορίζουν τη διάθεσή τους σε όλους τους πελάτες τους. H καθολική δε εφαρμογή της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, τον Νοέμβριο του 2020, πολλαπλασίασε τα αιτήματα για χορήγηση νέων πομποδεκτών, με τη ζήτηση από την Αττική Οδό να είναι σαφώς αυξημένη σε σχέση με τους άλλους αυτοκινητόδρομους δεδομένων των πολλαπλάσιων διελεύσεων που παρουσιάζει αλλά και των σημαντικών εκπτώσεων που προσφέρει η χρήση τους στην Αττική Οδό.
Για την εξυπηρέτηση των χρηστών και μέχρις ότου εξομαλυνθεί η προμήθεια των συσκευών e-PASS, η Αττική Οδός διανέμει κανονικά τους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες σε όλους τους νέους συνδρομητές που εντάσσονται στα προγράμματα που προσφέρουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις που ξεπερνούν το 30%, ήτοι στα Προγράμματα Bonus, Friendly και Business που εξυπηρετούν τους καθημερινούς και πολύ συχνούς χρήστες, ώστε να απολαμβάνουν πλήρως των σχετικών προνομίων.
Για την εγγραφή στο Πρόγραμμα Express που χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί και όχι οι συχνοί χρήστες και στους οποίους παρέχεται εκπτωτική τιμή 2,55€ αντί των 2,80€ (έκπτωση 8,9%) δεν διατίθενται συσκευές e-PASS αλλά παραχωρούνται προσωρινά προς άμεση χρήση ειδικές ηλεκτρονικές Κάρτες, η χρήση των οποίων εξασφαλίζει την παροχή της πλήρους έκπτωσης.
Η διέλευση γίνεται μεν από τις λωρίδες με εισπράκτορα, αλλά η φόρτισή τους γίνεται ηλεκτρονικά και η συναλλαγή είναι ανέπαφη και γίνεται γρήγορα και με πλήρη διασφάλιση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Επισημαίνεται δε ότι αιτήματα υφιστάμενων συνδρομητών για αντικατάσταση ηλεκτρονικών πομποδεκτών που χρήζουν αλλαγής, εξυπηρετούνται στο σύνολό τους».
Τονίζεται, δε, πως «η Αττική Οδός βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την προμηθεύτρια εταιρεία των πομποδεκτών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της ομαλούς διάθεσής τους, ενώ, ευθύς εξαρχής απευθύνθηκε και σε εναλλακτικό προμηθευτή φροντίζοντας παράλληλα να προχωρήσει σε τροποποίηση του λογισμικού, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν εκκρεμεί η υλοποίηση των παραγγελιών των πομποδεκτών, η παραλαβή των οποίων αναμένεται να εξομαλύνει την κατάσταση μέσα στο επόμενο τρίμηνο».
Αξίζει να αναφερθεί ότι «από το 2003 και εντεύθεν έχουν διατεθεί συνολικά περίπου 1.292.000 ηλεκτρονικοί πομποδέκτες e-PASS εκ των οποίων οι ενεργοί πομποδέκτες ξεπερνούν τους 750.000 και 84.000 Κάρτες Λογαριασμού», κατά την ίδια ανακοίνωση.
Η Αττική Οδός ευχαριστεί θερμά, τέλος, για την κατανόηση και υπογραμμίζει πως παραμένει «πάντοτε στο πλευρό των χρηστών και των συνδρομητών για την άρτια εξυπηρέτησή τους».
Αγανακτισμένοι οι οδηγοί στην Αττική Οδό: «Εγώ κινητοποίησα το στρατό για να σωθεί ο άντρας μου», λέει σύζυγος εγκλωβισμένου
Σοκάρουν τα όσα περιγράφουν οι εγκλωβισμένοι οδηγοί. Συγκεκριμένα η κ. Κυριακοπούλου μιλώντας στο MEGA, ανέφερε πώς ο σύζυγος της παρέμεινε για ώρες εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό και αβοήθητος μέσα στη χιονιά.
«Ήταν από τις 11 το πρωί στην Αττική Οδό μεταξύ 13ης και 14ης εξόδου μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας. Παίρναμε όλες τις υπηρεσίες, ο άντρας μου έπαθε κρίση πανικού, μου είπαν το μεσημέρι από το 112 ότι θα τον πάρουν να του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, δεν τον πήρε κανείς», είπε χαρακτηριστικά.
«Ο σύζυγός μου πέρασε κρίσεις πανικού, τον βοήθησαν άλλοι οδηγοί. Έχει και πρόβλημα καρδιάς, εχτές το μεσημέρι τους εξηγούσα ότι δε γίνεται να τον αφήσετε εκεί. Δεν ήξερα ότι δώδεκα ώρες μετά θα πρέπει να κινητοποιήσω εγώ το στρατό. Είναι παρκαρισμένα τα οχήματα, και από πάνω υπάρχει χιόνι. Κάποιοι έμειναν από καύσιμο. Δεν τσέκαρε κανείς τα αυτοκίνητα μέσα», περιέγραψε η κ. Κυριακοπούλου.
Προσπαθούσε να επικοινωνήσει με όλες τις υπηρεσίες
Η ίδια πέρασε γολγοθά προσπαθώντας να ενημερώσει για την κατάσταση του άντρα της, καθώς χρειάστηκε να επικοινωνήσει με την αστυνομία, την πυροσβεστική, την Αττική Οδό για να καταλήξει στους εθελοντές του στρατού. «Παίρναμε όλες τις υπηρεσίες, ο άντρας μου έπαθε κρίση πανικού, μου είπαν το μεσημέρι από το 112 ότι θα προσφέρει τις πρώτες βοήθειες, δεν τον πήρε κανείς», είπε -μεταξύ άλλων- η κ. Κυριακοπούλου.
«Στις 9 το βράδυ είπαν να στείλουν το στρατό. Η ώρα πήγε 3 τα ξημερώματα και ξαναπήρα τηλέφωνο τον σύζυγό μου και δεν υπήρχε κανείς εκεί. Ούτε αστυνομία, ούτε στρατός. Πήρα στην αστυνομία, μου είπαν να κλειδώσει το αυτοκίνητο και να πάει να βρει τη λεωφορεία. Πήρα την Πυροσβεστική, μου είπα να μην το κάνει αυτό σε καμία περίπτωση, θα δούμε τι θα κάνουμε εμείς. Πήρα τελικά στο στρατό, ήταν οι μοναδικοί που νιώθω ότι βοήθησαν. Εγώ τους κατεύθυνα. Τους είπα που βρίσκεται ο σύζυγός μου και άλλοι χιλιάδες, τους παρακάλεσα να τους δώσουν έστω νερό», περιέγραψε.
«Στις 4 παρά πέντε, έφτασαν στο σημείο οι εθελοντές από το στρατό, τους είπαν ότι «μας ενημέρωσαν και έτσι βρήκαμε» και ότι δεν είναι στο πλάνο, δεν έρχεται βοήθεια και να φύγουν όπως μπορούν. Ο σύζυγός μου έκανε αναστροφή και έφυγε μέσα στο πουθενά. Προσανατολίστηκε μόνος του, πήγε ανάποδα μέσα στο χαμό, και βγήκε στη Μεσογείων», εξήγησε.
«Ας μην έβγαινε από το σπίτι του»
«Από την Αττική Οδό μου είπαν «ας μην έβγαινε από το σπίτι του» ο άντρας μου και μου το έκλεισαν. Ο άνθρωπος είναι ιδιωτικός πρωί υπάλληλος, έφυγε από το γραφείο του Νωρή και προσπαθούσε να γυρίσει σπίτι του», είπε η γυναίκα αγανακτισμένη.
«Τελικά οδηγήθηκε στη Μεσογείων και έφτασε μέχρι ένα σημείο που ήταν κλειστός ο δρόμος, τον κατευθύνει προς την Εθνική Αντιστάσεως να στρίψει Κηφισίας. Τελικά ανέβηκε από τη Φορμίωνος. Δεν είχε αλυσίδες, αλλά είχε ένα καλό αυτοκίνητο, τζιπ», κατέληξε η κ. Κυριακοπούλου.